Avskaffad kollektivanslutning?

Men herrejessus - jag trodde kollektivanslutningen var avskaffad. Men nu har Västernorrlands landsting ansökt om att bli storregion.

Och så sägs i a
rtikeln att Sundsvall och Ånge kanske inte vill vara med - då får de ansöka om utträde. Lite bakvänd ordning ändå? Och jag trodde det var Timrå som inte ville vara med från början? Fast dom kanske inte ens är egen kommun?Joo?

Själv skulle jag sova mellan 16-18, Blev väckt av telefonen och det var kompis Märta så det vara bara trevligt. Jag upplevde att jag sovit en evighet och drömde något där jag fick kämpa för min sak (som alltid i livet också). Fast jag hade bara sovit en halvtimme.

Och en halvtimme pratade vi så då tog jag ny väckningstid 18.30 - fast den blev halv åtta innan jag masade mig upp. Och då var jag hungrig som en björn som gått ur vinteridet.

Tomt i kyl och frys - så jag fick ta en sväng till far. Som också vilat på soffan. Han hade varit ute och lekt "fru vår"  det vill säga skottat och hackat för att skynda på snösmältningen.

Nu är jag tillbaka och några lustar att börja med flytt eller städ har jag inte.

Jag bestämmer mig härmed för att hämta krafter för morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback