Carola 60 år!

Usch - jag måste gå fotokurs. Fast jag tror att de flesta misslyckandena berodde på att var jag än fotade - nästan - så hade jag motljus.

46461-886

Men här är hon i alla fall - dagens huvudperson Carola - och bakom henne Kicki Åberg. Faktum är att dess två damer och undertecknad umgicks i tonåren - och hittade sen igen varann i Folkpartiet för så där drygt 20 år sen.

46461-887

Längst till vänster Carolas mamma Ingrid och till höger om henne en faster och en fabror med fru.

46461-888

Här öppnar Carola presenter med ivrig hjälp av barnbarnet Matilda. Och i bakgrunden väninnan Agneta från Uppsala.

46461-889

Och här är andra barnbarnet - det första i ålder - Melvin.

46461-890

Och här Carolas förtjusande döttrar - lika vackra som trevliga och sociala. Emelie och Anna. Förstår dock inte att jag missade den stilige sonen Kent som också var där förstås. Festen gick ägde för övrigt rum i Emelies och Fredriks lägenhet på Norra Strandgatan - fast adressen var Residensgatan.

Slut på festen - nu fortsätter flyttförberedelser. Ska köra lite sopor idag - bara de vanliga till förpackningsinsamligen. Och efter lunch ska jag köra ett lass till Västbacken - och passa på att göra lite deklarationer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback