Fördel Gävle och Bollnäs

Riktigt trevligt årsmöte igår - min trettionde-någonting - första gången som tjänsteman var 1977 - och en gång har jag varit frånvarande - i mässling. Men sen var jag med något år tidigare också - började faktiskt min "länsförbundskarriär" som kassör i länsförbundet.

Men pillren suger - när jag efter inhandling kom hem vid 17-tiden så fick jag skärpa till mig för att ringa Gävle som sökt mig flera gånger under dagen - Anita. Och morbror Sture som ringt kvällen före medan jag sov. Nu fick jag prata med moster Gunilla och kusin Fia. Kul.

Vi tar på dom - oppo(s)itionen - men nog är det lite ojämt bland lagen när vi kan vara tredje största parti på 6,9% i
Sifo.


Av de utlovad fotona från årsmötet blir intet - för precis när jag skulle börja fota så överrumplade de mig med en 60-årsuppvaktning. Presentkort som räcker till många massager - och jag tror hon har Thaivarianten. Och blommor från några seniorer i Piteå.

46461-874

En alldeles förtjusande bukett - jag är mycket svar för tulpaner - som nu pryder in plats i röran i lägenheten.

En röra som jag ska ägna förmiddagen åt - nu är det både städ och flytt som gäller. Och att mana fram släng genen.

Det blir tolvkaffe hos mor och far. Sen en sväng till jobbet och lasta ur resten - tog en omgång i går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback