Någonting "nice"

Nu borde det hända mig något "nice". Känner mig som askungen som inte får gå på balen - Luleåkalaset. Fast problemet är att jag får - men inte riktigt orkar. Vädret är "nice" - men jag känner kylan i det. Och jag hörde några killar på Kvantum som berättade om gårdagkvällen. "Och så kom man ut i kylan.." Och jag gillar inte att sitta i något öltält på kalla bänkar. Jag vill ha högt i tak - bar himmel och ljumma vindar. Nu låter jag verkligen som askungen - så vem vet någon kanske tar mig till "balen" ikväll.

I alla fall borde jag inte klaga - har träffat min "familj" idag. Länsförbundets styrelse utökad med gruppledare och ordföringar. Vilket nätverk jag har av underbara personer.

Dessutom hade "familjen" utökats med lilla Vanessa. Henne har jag bara träffat tidigare när hon låg i mamma Åses mage. Foto kommer senare - alla sladdar på jobbet.

Och lunchen på Stadshotellet i Piteå var superb.

Och sammanträdet var positivt - händer mer ute i lokalavdelningarna än jag hade en aning om.

Tror jag ska trösta mig med ett telefonsamtal till någon "syster".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback