Schabraket på plats

Min massagestol - osedd kallad schabraket - är nu på plats. Tack snälla Åke Cederlund. Han inte bara transporterade utan han monterade ihop den också. Hade jag inte klarat - fast det var faktiskt inga lösa trådar eller så. Men Åke han är Fixar Frasse personifierad.

Inget betalt skulle han ha heller - men jag gav honom bensinpengar - eller möjligen dieselpengar. Och gurka, squash och trädgårdshallon. Han var guld värd!

Och för alla barnbarn och arbetskamrater som har hoppats - den är rätt behändig. Inte större än den fåtölj som jag nu har på plats.

Och så får det allt bli en ny liten frukost-TV - då kommer jag att må som en prinsessa på mornarna. Och jag kan nog sova i den också.

Nu ska jag ta en promenad på nättidningarna. Och sen blir det att "nanna på pudan". Varifrån detta uttryck nu kommer?

För övrigt är riktpriset på "schabraket" 19 900 kronor. Det ni! Och 4 trisslotter gav ett netto på 50 spänn. Och Blåklintsbolaget vann 4 x 50 kronor på tipset.

Kommentarer
Postat av: Ann O Nym

När öppnar strutz massagesalong????

2008-08-11 @ 21:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback