Bara EN telefon

Det blev vare sig ketchup- eller Ekman effekt - bara EN telefon till mamma. Men en riktig pärla verkar det vara. Få prylar i kartongen och instruktionsbok på ren svenska.

Ikväll är jag rikare - har läst Magasin M. Länge sen jag gav mig tid att bläddra genom ett sånt magasin utan att snabbt bläddra vidare och tänka att sen någon gång. Och den har aldrig infunnit sig. Inte har jag läst varenda stavelse - men jag är beredd att lämna den vidare till någon annan M-kvinna (vilket inte betyder moderat utan mogen).

Och jäkligt less på köttfärs - och varför är det bara ÌCA som dras ner i skiten. Har ju varit minst lika mycket fusk på det andra oligopoi  (inte säkert rätt stavat - varning!) företaget.

Och så kan jag fundera om någon dött utav det - tänk om systembolaget skulle granskas. Eller bolaget som håller oss med cigaretter?

Sunderbyn 21.05

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback