Bara fort och trött

Och huj - dagen har blåst bort i dubbelbemärkelse. Först insåg jag att det inte var så bra att åka förbi föräldrarna i morse. Risken att köra fast var tämligen stor.

Så det blev staden direkt. Hittade en parkeringsplats på Smedjegatan och hann varva ned ordentligt i väntrummet hos Ulla.

Godkänt - inga "fickor". Annars vanligt att när hälsan rasar så rasar det i munnen också. Alltid något till pluskontot.

HämtadeThomas vid stadshuset och lämpade honom hos Jan Hansson. Sen var jag på väg till Kvartersakuten för vaccinering - men insåg snabbt att jag hade kortet hemma.

Sen var jag på väg och handla mat till lunchen - men kom alltid något i vägen. Men vid 12 kom jag iväg i alla fall.

De sista reseräkningarna till kommunen skrivna. Lämnat över dörrkortet till stadshuset till Thomas - Lena skulle ordna så att det kodades om.

För övrigt hade Thomas fått höra i dag att om han bara skulle vara hälften så ordentlig som jag så skulle det vara godkänt. Jag får tolka det positivt - men möjligen kan någon tycka att jag bitvis varit lite övernitisk.

Handlat till mor och far. Förbi med varorna - och faktiskt då hemma redan halvfem.

Bortbjuden i kväll - men måste tacka nej. För trött.

Nu vilar jag någon timme få se vad jag kan orka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback