Kryddor i livet

"Tack Ylva,

du är fantastiskt snäll som tar dig tid och hjälper mig så här.

46461-863


Ha en riktigt bra dag!

Hälsningar

Camilla"

Det här mötte mig när jag öppnade mailen här på jobbet för en stund sen. Sånt här ger värde i livet. Kryddor så att säga eftersom min tjänster bara bestod i att delge henne svaren till kryddrebusen.

Och så söt blombukett - aldrig har jag tänkt på att lägga så i vanliga mail.

Det ska jag prova.

Uppmanad att säga B - om skatter - när jag sagt A. Om jag nu ska göra mig lustig så säger jag väl B-skatt.

Enkelt uttryckt kan jag väl om bensinskatterna säga att det är åt hecklefyra att man inte förstår att vi inte har vare sig pendeltåg eller tunnelbana här upp - överhuvudtaget inga alternativ till bilen. Och då hjälper föga en femtioöring i ökat avdrag för resor till och från arbetet. Livet består ju av annat än arbete också.

Fast jag får ju med förlov säga att det inte finns något parti som insett det - allra minst socialdemokraterna, miljöpartiet och vänstern.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback