Inte SÅ svårt att förstå

Olycka i Notvikskorsningen - bil som kört upp på refugen - och föraren är försvunnen. Med min fantasi och erfarenhet av de små notiserna i tidningarna är det ganska lätt att förutse - rattfyllleri igen? ibland får jag den förnimmelsen när jag kör bil - särskilt utan mitträcke - att det kan vara lite rysk roulette - vilken bil jag möter har en drogad förare?

Kan meddela att Coop är billigast. På 10 liters dunkar. Köpte på Jula i går för 79 kronor. Av en slump kollade jag på Kvantum idag - i tron att de skulle vara mycket dyrare och att jag igen gjort mitt livs affär. Men tji fick jag - Kvantums kostade bara 69. Och när jag - också av en slump - hamnade på Coop så annonserade de samma dunk för 43 spänn. Samma märke alltså på alla tre ställena!

Stugan på plats på Nolia - men på fel plats. Så vi kunde inte riktigt göra färdigt.

På väg till Piteå fick jag köra in på en p-plats efter vägen. I Rosvik - det regnade - fast mer hagel nästan - som spön i backen. Och dropparna hoppade upp minst en decimeter. Erika J berättade att hon var säker att hon skulle få lackskador på bilen.

Och här hemma hade det både åskat och regnat. Och jag har förtvivlat ont i ryggen i kväll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lackskador på den bilen gör väl varken till eller ifrån?

2008-07-31 @ 23:54:53
Postat av: Anonym

Ja just det - den bilen har jag åkt i. Hennes uttalande tyder väl på att hon bytt bil?

2008-08-01 @ 06:30:01
Postat av: Tråkig

Den höär sidan blir bara tråkigare och tråkigare för varje inlägg

2008-08-03 @ 06:11:09
Postat av: Tråkig

Den höär sidan blir bara tråkigare och tråkigare för varje inlägg

2008-08-03 @ 06:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback