Ljuva livet

Verkligen ljuva livet idag - tänk att plocka in jordgubbar halvnio på morgonen i strålande varm sol. Lite kantklippning av gräs. Tömt, städat ur och fyllt dammen igen. Vattnt komposten. Våfflor och mosade jordgubbar till tolvkaffet. Och så två timmars gräsklippnin i strålande sol. Lite tvätthängning däremellan.

Och så en härlig dusch på det. Vad kan man mer begära av livet?

Men nu ska jag sätta mig i en solvarm bil för att träffa Ulla P klockan 17 på expen. Och klockan 18 ska vi träffa lite alliansbröder och systrar.

Kommentarer
Postat av: Ylva Mjärdell

Hej min vän!



Har börjat skriva en bok till slut, kom tidigare än jag trodde och visste.Resan i den boken kommer nog ta mycket av min tid och kraft men jag ser fram emot då vi ses igen. Om inte annat till Nolia mässan där jag allt som oftast byter skepnad mellan Norrbottniabanan och Folkpartiet. Båda förtjänar sitt av mig det vet jag sant och visst om än på olika sätt. Lev och må gott och var rädd om dig tills vi ses igen. Kram från Ylva

2008-07-24 @ 18:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback