Mångas fall

Många som föll för Brolle igår kväll - inte bara jag. Enligt Expressen som fick han flest röster i går. Följd av "nostalgikvartetten".

Här - och sjungit med Svempa - kunde också en lokal "nostalgikvartett" eller kvintett möjligen ha befunnit sig. Om vädret hade velat. Vi är ett gäng panterntanter som brukar gå en gång per sommar. Noterar att en av gänget i alla fall är där - Margareta Lövgren. Det finns inte ett evenemang som hon besöker som hon inte hamnar på foto i tidningen. Nästan i alla fall.

Elva grader i temp är precis så där mittemellan. Inte chockerande dåligt - men absolut inte att hänga i julgranen. jag längtar faktiskt att få fläka ut mig i solen.

I Almedalen var det Mauds tur igår att "fläka" ut sig. Hon hade en hel del bra "säj" som återges i Kurirens ledare. "Från hjälplöset till hjälpsamthet, från överhet till närhet" med flera. Läs själv här.

Nu ska jag gå och äta frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback