Lång dags färd

En dag i mångfaldens tecken. Sist jag skrev var jag väl på väg till gröten tror jag? Far sov fortfarande när jag kom - kvart i åtta!!

Men gröt och kaffe blev det. Och därefter gav sig far ut i trädgården och jag hämtades av Doris för att åka till expen och hämta tältet som hon ska låna under midsommar.

inte lätt att göra "bänkar" i trädgården - men till tolvkaffet var de nästan färdiga.

En inhandlingstripp på eftermiddagen - med t-shirt till far, dukar till mor och lite annat smått och gott.

Middag klockan 4.

Hem och sov inför den viktiga matchen.

Åter till föräldrarna och såg fotboll. Hur kan det vara tillåtet att
förlora på övertid?

Nu är det o-ordning i min tillvaror. Klockan 21.01 slutar aktuellt? Måste väl vara någon kanalröra hos mig?

I "flyktinglägret" har jag inte hunnit göra någonting annat än att mäta ett fönster för inhandling av en rullgardin. Det gäller att glädjas åt det lilla. 

Känns som om det varit en lång dags färd idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback