Tyskland, Lea och Rakel

Tyskland, Lea och Rakel bör gratuleras idag. De förstnämnda för segern över Turkiet och damerna de har namnsdag idag.

Trots att jag (nog) höll på Tyskland så spelade Turkiet en roligare fotboll och jag tyckte att de hade mer av matchen.

Fick "bassning" här om veckan av vännen Florence som lite stillsamt påpekade att Thailand ju inte är en demokrati - om jag inte funderat på det, Fast det var väl tur att det inte blev Venezuela som tänkt var.

Tänkt har dock sign. Fundersam i dagens Kurir. Han undrar varför bibilioteket på Örnäset har lokala dagstidningar och också en viss rikspress när man bara har öppet 3 dagar i veckan. Ja det kan jag väl också undra hur väl använda pengar det är. För mig i alla fall är dagstidningar färskvara med 1 morgons hållbarhet.

Mycket mer jag borde skriva av mig - men datorn är urseg på morgonen. Hoppas inte det gäller gröten som mor just ringde och sa att det var färdig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback