Hallå Lovikka?

Hur är det - Agneta och Eino - håller ni er torrskodda? Det är mäktiga krafter det här med islossningen. Se Kurirens bildspel här.

Själv förstår jag inte var jag får ork och krafter från. Nu går det i ett kör. Spring, spring, lyft, flytt! Tur jag har bloggen att sjunka ner framför ibland.

Hann med en hel del på förmiddagspasset. Alla tavlor är transporterade till Bäri. Jag egentligen allt löst. Sängen är "riven" så nu är det bara soffan kvar att kura ihop på. Den, datorn och TV:n plus ett antal tyngre möbler är det som blir kvar någon vecka till.

Men nu är det så mycket space att jag ändå kan börja skura och städa.

Efter förmiddagspasset skjutsade jag upp mor till lasarettet. Själv åkte jag därefter till Kvantum för inhandling. Åter och hämtade mor klockan 14.15.

Träffade GS Selbergs dotter Anneli och hennes Peter. Och GA:s hund som Anneli nu har hand om. Hunden hade varit med i bilolyckan men klarat sig.

Och så mötte vi granne Ola Frishammar som skulle gå och besöka far.

Nu är mor avlämnad och jag har 55 minuter till slit och släp innan middagen. Som vanligt kusin Kerstins catering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback