En extra dag?

När jag läser Godmorgon läsare i Kuiren blir jag så glad. Där proklameras att det är torsdag den 9 oktober och att Ingrid och Inger har namnsdag. utlagd idag kl. 05.37.

Tackar Håkan Stridblom för den lyckokänsla som några tiondelssekunder drog genom kroppen då jag trodde att jag hade fel om fredag den 10,

Så kan de bli när man använder mallen från igår i dessa datorna tidevarv.

Kan misstänka att någon snart upptäcker det - och då hjälper det inte att jag länkat - då lägger dom dit det nya rättade.

Kommentarer
Postat av: Nils - gustav Ökvist

Visst brukar det heta att den som tiger samtycker Ylva är det så jag ska tolka den totala tystnaden om hur man ska köra bakom schopping och vad som gäller bussfilen? Jag har väntat på dina kommentarer och även sett fram emot de bilder du skulle ta av dessa märken.

2008-10-10 @ 12:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback