Inget att orda om

Morning - en ann har sovit till halvsju och det var riktigt skönt. För andra gången har jag fallit ur min nya säng - dock inte halv sju utan vid 5-tiden då jag skulle vända mig i sängen. Något ont efter byggandet och kanske därför jag var stel och tippade över kanten. Känns som om den här sängen är lite högre än mina tidigare - och så glider bäddmadrassen - måste bli någon form av "broddar".

I tidningarna inget att orda om - det här var det närmaste politik jag kom - en
undersökning om vilka partier svenska folket tror klarar att hanter en finanskris bäst. Noterbart att miljöpartiet sorteras ut i det hänseendet - trots att de ju för närvarande ligger ganska bra till i opinionen.

Lådproblemet löste sig - fick ihop den - men då var klockan så mycket och jag så trött att 2 återstår och de ska jag ta itu med nu - iförd lingonfläckad Kuriren t-shirt.

För släkt och vänner kan jag berätta att det går framåt - mor kommer nog hem på onsdag - och personalen är helt förundrad att hon hämtat sig så fort och bra. Och även för far blir det bättre dag för dag det vill säga piggare - det blev stor skillnad med pacemakern.

Sjukhus besök vid lunch tid - lite hemmajobb för jobbets räkning - och så telefonsammaträde ivkäll. Så ser dagen ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback