Mot opinionen

Den här enkäten i aftonbladet där över 26 000 människor rösta visar att nästan 60% tror att alliansen sitter kvar efter valet. Det är ju absolut stick i stälv med opinionen just nu.

Icke desto mindre verkligen glädjande - vi tror på Aftonbladet.

Nu är jag hemma igen - efter några ärenden på väg hem. Sen uppackning av inhandling och lagande av mat hos mor och far. Synd att säga laga mat - men framdukning och uppvärmning. Mesta jobbet är att få ut maten ur dessa byttor de levereras i. Överdragna med en platsfilm som limmats i själva kartongen. Vi värmer maten i ugnen - det blir liksom aptitligare att få lägga upp den och få den genomvarm.

Ska ta reda på min nya microvågsugn och lite andra småprylar jag inhandlat. En så himla snygg postkorg att sätta upp utanför dörren - men tro f-n att den var en halv centimeter för bred. Och hyresvärdinnan blir väl inte glad om jag börjar karva i dörrfodret?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback