Min lilla Jazz och jag..

Min lilla Jazz och jag har dansat oss hem till Sunderbyn - på lätta sommardäck. Och Micke och grabbarna säger att mina vinterdäck fortfarande är lagliga - men inte mycker mer heller. Jag hade sett framemot att slippa trava in dem i stallet men så blev det inte.

iaf promenerade jag in till jobbet - från Bosses Bil i morse. När jag var nästan där ringde Pia från Älvsbyn - fast hon var i stan. Hon hade tänkt ringa tidigare men väntade till hon sökt sig till expen - och tur var väl det för jag hade nog inte motstått erbjudande om skjuts.

Och hon fick faktiskt "äran" att skjutsa ut mig för hämtning. Jag trodde hon skulle styra kosan mot Sunderby sjukhus men det visade sig att hon skulle tillbak till stan. Så hon fick minsann göra det bara för min skull.

För övrigt finns inte nya Honda Jazz i någon sån färg att jag hoppar av lycka - så bilbyte får nog anstå.

Nu ska jag vila ett par timmar - bara så att ni vet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback