Stockholm hallå hallå

Min blogg funkade inte i morse - och tidningarna hann jag läsa först på flyget.

Men hade jag kommit in i morse så hade temat varit SVIN. Upp klockan 4 - vad en del kallar SVINotta.

SVINinfluensan var första nyhet på TV.

Och så hade jag länkat till en artikel där det skrevs att sossarna - illustrerat med foto av Mona Sahlin - sålt fastigheter i stockholm för 124 miljoner kronor - en rejäl vinst som de gjort tack vare ett förmånligt tomtsrättsavtal. Artikeln antyder väl att de missbrukat sin makt. Jag kan inte säga att det var så - men viss kan man kalla sånt för kapitalistSVIN.

Nu är vär lunchrast till ände - har bjudits på en god sallad. Och dessa rader skrivs på Ulrika Tellanders dator - hon är bra hon - även om det var hon av misstag sa upp vårt genesys abonnemang.

Hör nog inte av mig förrän ikväll - landar 19.05.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback