Maktmedel?

Något som upprör iaf - även om det är en gammal nyhet - Dawit Isaak. Hur kan det vara möjligt att det inte går att få ut honom. Ingen rättegång och inte ska ha friges heller. Eritrea borde väl vara glad att bli av med honom. Måste väl gå att köpa ut honom på något sätt, Den tysta diplomatin som sägs pågå verkar ju inte ge något resultat alls?

Och far har promenerat och jag såg att han anlände hem. Nu hoppas jag hemtjänsten också kommit så mor får hjälp med morgonbestyren och får gå och vila en stund. Hon hade inte sovit riktigt fullt ut i natt heller.

Själv ska jag ägna mig åt hallonplockning som första insats på söndagmorgon.

Roland har namnsdag idag - grattis! Och i morgon ska den gula löken skördas för då är det Larsdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback