Någon form av balans

Jag söker något bra ordspråk - men hittar det inte. Jämnar ut sig på något sätt - bördorna. Mor var faktiskt rätt pigg ikväll - vid 18-tiden - med tanke på att hon haft flera anfall idag av rejäl andnöd. Men riktigt pigg och glad var hon vid 18-tiden.

En sista look ut strax före elva - och det lyste hos föräldrarna. "Prärievandring" - och inget märkvärdigare än att far sov på soffan - hemtjänsten hade inte fått upp honom - men tydligen hade han smitit upp senare. Det är väl tandläkarbesöket i morgon som ligger och gror.

Men det här funkar förstås inte i längden  - om jag ska göra utryckningar varenda kväll - och dessutom gå i "hemtjänst" klockan 7 varje morgon. Men vad göra?

Men i morgon är en ny dag - och om jag skyndar mig till sängs så är det fortfarande i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback