Antydan till dagsmeja

Nästan antydan till dagsmeja längs varvsleden. Jag har varit ut och ätit min klassiker - 90 grams hamburgare med mycket salt, peppar och lök. Gott men kanske inte så näringsrikt. Men faktiskt köpte jag en påse morötter á 12 spänn. Men dom är hyggliga på Max - nu var det extrapris på maxburgare - och om man beställer en maxburgare naturell så är det samma sak om en hamburgare bara med salt, peppar och lök. 22 kronor contra 40 - dom är snälla med sina stamkunder.

och apropå dagsmeja får man väl säga att det våras för
Victoria och Daniel också - äntligen. Thomas längtar särskilt efter kungligt bröllop för förra gången det begavs sig var han ännu i mammas mage.

Nu ska jag jobba en stund till sen drar jag hemåt. Det är för härligt nu för tiden - aldrig behöver man harmas över att missa ett TV-inslag - har just sett Roffe Nilsén hos Malou. Och TV4 var det lätt att hitta sändningarna på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback