Glädjande förlust

Glädjande förlust - att hyrorna för de unga funktiondrades boende nu måste sänkas. Luleå kommun behöver ingen mer negativ PR så jag utgår från att man inte överklagar.

Och för övrigt är det ju så med gungor och karuseller att nu får Luleå kommun möjlighet att få igen den svindlade miljonen. Åklagaren hade glömt att meddela att målet skulle upp och att anspråk skulle ställas. Mycket märkligt och nog bör åklagarmyndigheten fundera över sina rutiner.

Tekniska problem på Kuriren - jo jag märker det - svårt att hitta.

Lennart Håkansson har fått nytt jobb - som chefredaktör. Matchen i Luleå är slut - nu ser han framemot att jobba mot en stor och stark konkurrent. Vad tror ni han menar med det? Kanske ingen slump att Fria ord i Kuriren idag har en lika tråkig vänsterspalt som NSD har en högerspalt på sin insändarsida!

Egentligen skulle jag skriva om kvällens match också - luleå - Skellefteå - men det får anstå - jag har också vissa tekniska problem med datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback