Har gått på?

Nu har jag gått på eftermiddagsskiftet.

Tillbringat förmiddagen på sjukhuset - suttit och tittat på mors hjärta under nästan en timmes tid. Det är filmat med rörliga bilder och stillbilder. Och flödena är mätt hittan och dattan. Och så såg man tråden från pacemakern.

Tillgången på nagelborstar på Kvantum var lite rysk - fanns bara en enda sort - fast faktiskt i två olika färger. Värre var det med hårspray som jag understundom måste dutta på lite av för att hålla mitt fjun på plats. Snacka om mångfald och valfrihet - fast jag är gärna utan den sorten. Försökte hitta en spray som inte doftar så ini bängen - men det var svårt. Fick med mig en sprayflaska - men visst doftade den om än inte så starkt. Apoteket har en parfymfri - men den är så dålig. Kan någon tipsa mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback