Heter det så?

Heter det så - server - det Hendrik installerat åt oss på jobbet. Det ska i alla fall funka som den här familjen beskriver det. Fast det är väl lite överkurs om man som jag bara har en gammal dator hemma? Och mina blogginlägg verkar ju finnas lagrade någonannanstan  än i min dator.

Anja 4:a idag igen - det är hon nog inte nöjd med. Hörde henne på radion häromdagen och fick klart för mig att det är ekonomin som styr även här. Hon törs inte chansa riktigt för hon måste skrapa ihop poäng i den totala världscupen som ska ge henne försörjning. Å andra sidan borde hon väl skrapat ihop så pass mycket att hon inte b ehöver bekymra sig särskilt.

Själv har jag varit till jobbet mellan 9-13 men ett brejk för att fara och inhandla till en vän.

Så har jag varit förbi mor och far dit distrikssköterskan också varit och kollat till mors öron, mun och mage. Inget allvarligt men nya apoteksinköp förestår.

Nu ska jag duscha och byta om för att åka och se Ersnärsrevyn. Hoppas det är rolig - har faktiskt inte sett någon recension?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback