Ingen backup

Tänkte att jag har i alla fall Kuriren - men vad läser jag då - att även Kurirens nättidning kommer att ligga nere. Nu börjar vi redan se nackdelarna om fusionen.

Fast 10 då det här startar skla jag i alla fall delta i en planeringsträff för högtidlighållandet av Minnesdagen för förintelsen.
Sen ska jag hämta hem far från Fyren. Och däremellan ska jag hinna handla på mat och ny rakapparat. Och här hemma syns det att jag bara haft snabba mellanlandningar. Till och med på toalettgolvet ligger det kuvert slängda efter en snabb "slakt av posten"

Och under tiden jag röjer njuter jag av Dacapo - vilket lyft att det körs lördagmorgnar.


Och grattis till den "olycklige" bloggaren nere i Stockholm - Erika J. Namnsdag idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback