Lite bilder, tack

Och inte har tidningarna några bilder från vår manifestation. Men fin, värdig och lugn var den. Trots 17 poliser - inte 15 som någon av tidningarna skriver. Mera fel - det var inte alls samtliga gruppledare - 4 saknades varav en lämnat återbud vilket är hedervärt. En av dem som inte hört av sig lär ha varit vid mötet men inte gett sig tillkänna - utan delat ut propagandamaterial av något slag.

Annars är jag hemma nu och har våldsamt ont i kroppen - men njuter av att Luleå leder med 3-1 mot Frölunda.

Våran partistyrelse lär ha telefonsammanträde ikväll - om regeringen och regionfrågan! Jo jag tackar jag - det blir en i mångt och mycket dramatisk kväll.

Måtte jag inte sovit gott för länge?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback