Miss

Jag missade förstås att skicka med länken på inlägget om PEM 873. På samma sätt som jag alltid missar när jag ska berätta en rolig historia.

Kan undra om det är den bilen de hittat. Skulle just skälla och säga att det är dålig journalistik att inte återkoppla - men det är ju just vad man gjort. Men vad är Östermalmsparken?

Och nu är det afton på den 5:e av semesterdagar - fast egentligen är det ju 15:e men de 2 första veckorna var väl inte SÅ mycket semester om jag ska vara ärlig.

Egentligen bara smink av och tandborstning som återstår - efter gräsklippningen var det stan och sen mor på sjukhuset. Och sen far. Och sen inpackning av rullstol i skuffen. Och sen hem och röja och diska. Så nu är jag lagomt trött och mör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback