Gustav Svensson?

Gustav Svensson - det trodde jag var han i TV-serien Svensson, Svensson. Och det kanske det är också. Han försökte ju med många olika karriärer och här dyker "han" nu upp som fotbollsspelare i IFK Göterborg.

Själv har jag gjort det jag sa jag skulle göra - kört till återvinning. Plus att jag donat lite nere hos mor och far. En del att slänga ur skafferi och kyl. Bytt lite lampor, vattnat många blommor och så vidare.

En tripp till stan med Kvantum och besök hos far på programmet. Far hade haft besök av Sture T vilket han tyckte var jätteroligt.

Nu är jag hemma - och trött. Mörkret suger krafter ur en. Ska nog sova en stund nu. Sen blir det väl lite "kur" med tända ljus. Så många att minnas att man borde han en jättemångarmad ljusstake.

I morgon ska jag gå i kyrkan då tacksägelsen för mor läses upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback