Inte kul alls

Det är inte mycket som är kul just nu - och minst av allt är det kul att vi tydligen nu ska få en ny Jan G:o såpa. Att matas med dag efter dag. Fast för mig där livet just nu är korsord och kvällstidningar så har jag ju god tid att ta del av det.

Däremot blir jag mer och mer irriterad över den påtvingade reklam som
Expressen-TV pådyvlar mig. Och numer är det inte enkelt att se något avstängningskryss heller.

Är hemma just nu - Kerstin är hos mor - och har duschat. Tidningarna olästa - dem tar jag med mig upp igen. Idag skulle jag behöva vara minst 2 personer - skulle verkligen behöva besöka far - vilket jag inte gjort sen i onsdags tror jag det var - kanske tisdag.

Vi får se - måhända det blir först i morgon jag hör av mig. kommer nog få magsår av allt som jag inte får skriva av mig och allt termoskaffe.

Kommentarer
Postat av: Anne K Jatko

Hej Ylva,

Jag föreslår att du läser in på band och Karin eller Johan kan hjälpa till och renskriva dina upplevelser....

Jag är den första och tillåta kloning just i sådana här händelser när man verkligen skulle behöva vara på två ställen samtidigt...

Ta det lugnt och slappa lite då och då...det är nice som min son och hans polare pratar...

2009-10-24 @ 21:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback