Adopterade till offentlighet

jag trodde faktiskt Liza Marklund skulle skriva ner kungahuset - så jag triggade upp tangentbordet och skulle skriva något riktigt elakt om henne. Men tji vad jag bedrog mig - en verklig tankvärd krönika. För vem utav oss skulle vilja byta med prinsessorna? Och vara adopterade av svenska folket till livslång offentlighet!

Förmiddagen blev det ju nästan inget kvar av när jag låg till nästan halvåtta. Och sen har jag åkt HK-buss sjukhuset tor. Och honom kunde man ställa klockan efter båda vägarna. Extrem tidhållning. Besök hos far. Nu är mor vederbörligt installerad hemma - och hennes middagsgäng kommer klockan 15. Så nu ska jag dra en sväng till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Ann O Nym

färdtjänsten/sjukresor + extrem tidhållning.

Nu får du väl ändå ge dig!

Att dom lyckades komma i tid båda vägarna måste anses vara ett olycksfall i arbetet för deras del då dom oftast inte ens lyckas komma i tiden den ena vägen

2009-09-06 @ 21:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback