En massa "svin"

Såg en bild i DN med små söta grisar - och trodde förstås att det var svininfluensan som skulle sälja ytterligare en dag. Men jag såg snabbt att det faktiskt var spargrisar. Men av artikeln framgår också att våra storbanker är ena riktiga "svin" när det gäller att ge sparränta.

Själv rör jag mig som en zombie idag och på gränsen att jag ser skära elefanter. Inte nog med att jag somnade på matchen igår och väcktes av nattpatrullen som skulle reda ut några frågeställningar sen igår natt. Sen larmade mor mig 1.02 för att hon behövde på toa. Så natten har varit hackig och morgonen sen. Kom inte upp förrän halvåtta.

Men nu är första hemtjänstpasset avverkar. Har också lyckats boka HK-bussen till klockan 12.30. Mor ska hälsa på far på sjukhuset.

Riktigt grå höstdag idag - det blir nog bara lite innekör innan sjukbesöket. Så får det bli besök på jobbet senare - måste hämta hem handlingar och förbereda lite inför kvällens telefonmöte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback