Något gemensamt

Något gemensamt har de ju iaf - Sverigedemokraterna och Frimodig Kyrka - det exkluderande.

Visst är det skrämmande att Sverigedemokraterna nästan fördubblade sig - men det är ändå på en behagligt låg nivå - 2 komma någonting. I ett val där de verkligen gett järnet, valdeltagande lågt med stor möjlighet att få effekt.

Själv har jag kommit hem. Efter ministerlunchen var jag på jobbet till halvtre. Sen planeringssamtalet för far. Snabbt avklarat och så tillbak till jobbet - till halvfem. En snabbis till Kvantum. Förbi mor som precis ville upp - en halvtimme innan hemtjänsten skulle komma. Men det fixade jag förstås.

Nu ska jag egentligen sylta/lägga in gröna tomater - men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback