En femma per kväll

En femma per kväll har jag vunnit på Keno flera kvälla i rad nu. Om det blir 35 gånger har jag tillbak insatsen . 175 kronor för 35 dagars spänning!

Spännande var det men till slut stod det klart att Skellefteå utjämnat till 1-1 i matcher - mot HV71.

Mindra spännande att notera att det varit en allvarlig skidolycka i Kåbdalis med en 40-årig man från Luleå inblandad. Men efersom jag haft telefonen på (även om jag sovit en del) och ingen har ringt utgår jag från att det inte är Jens eller någon i hans sällskap. Även om de nog skulle förflytta sig
till Kåbdalis idag?

Noterar att Kurirens sista nyhet är daterad 15.05 och NSD då 19.08. Är det webtidningar med sting! Mer resurser till webtidningarna - så de är för oss i tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback