Länet på "kartan"

Länet på "kartan" i ett mindre smickrande sammanhang. Mobbning på facebook - artikel i Kuriren - ger eko både i DN och SvD.

Varför denna hemlighetsfullhet - att tala om länet istället för att tala om vilken kommun det gäller! Det är väl nog förfärligt att detta kunnat pågå så länge utan offentlighet. I mars anges sista inläggen i den ursprungliga gruppen - och sen har nytt forum startats.

Själv har jag valt att ligga lite lågt - går inte in i några grupper alls - då jag sett att även i den oskyldigaste vuxengruppen förekommit inlägg som gjort att folk med omdöme lämnat dem. Nu vet jag ju inte riktigt hur allt funkar - men jag funderar om nämnda mobbinggrupp är något som vi alla på FB kunnat se - eller om det finns slutna grupper som kan ägna sig åt sånt här?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback