FB blockerade mig

Aj då jag gick in på FB och där poppar det ju upp förslag på vänner. Lite kräsen/rädd att kalla folk för vänner är jag fortfarande. Tänk om dom inte vill vara vän med mig? Men ikväll var det en massa gamla godingar som Mats Hasselgren, Mohammad, Ulrika T, Susann T, Cecilia Wigström - ja jag kan inte räkna upp dem alla - Ulf Schyldt - en massa folkpartivänner förstås - men också en del andra.

Tidigare idag blev Johan (Pehrson) min 100:e vän - lyckliga han.

Nu måste jag tydligen försöka vara med och ta en medalj till. Det blev tydligen över av Charlottes energi till mig. Fast jag  tycker att det var nästan lika roligt med fröken "Amsterdams" fjärde plats. Ni vet hon man syftade till i Ring så spelar vi - ledtråden var en holländsk stad - och svararen var inne på Amsterdam innan någon släkting ringde och meddelade att det var Anna Haag.

Nu håller vi både tummar och tår för våra svenska skidherrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback