"Fröken Wilkins"

Jag ar läst den här artikeln på ett antal tidningar - och har smålett varje gång. Tuff brud - hon fröken Wilkins. Om jag hade varit hon så hade uttalandet om att han erkände att han haft ett seriöst förhållande med "fröken Wilkins" fått mig att gå i taket.

Hade jag haft pengarna - så hade det nog blivit reklampelare för några miljoner till.
 
Nu har jag varken någon älskare som dumpat mig eller några miljoner. Fyra rätt på Keno ger vare sig det ena eller andra.

Flickorna "dumpade" till mormor. Vi dissekerade backen med handarbetsgrejor från Marianne - och där fanns allt för att brodera, väva, laga strumpor med mera. "Svampen" som man använder när man stoppar strumpor behöll jag - liksom förstoringsglaset.

Nu ska jag gå upp till kusin Kerstin - som har tantträff ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback