Ingen dröm

Ingen opinionsundersökning i 7-nyheterna, Började tro att jag drömt - men visst fanns det en Sifo i SvD. Och lite mardrömslik är den ju - att oppositionen har övertag må ju vara - men i 10 av 13 fall då oppositionen lett i januarimätningen har de också tagit hem segern i valet. Bådar inte gott - men Sören Holmberg ger en viss tröst - väljarna är mer "lynniga" nu för tiden.

Och Storuman får utrymme i DN - om Kåtakyrkan - som bytt namn. Och jag och en majoritet i omröstningen håller med språkforskaren - de flesta vet nog vad en Kåta är.

Och Luleåhockey åkte på däng mot Södertälje - men visst är det redan klart att de går till slutspel?

Ska jobba några timmar idag - känns som om jag lämnade i fredags utan att ha riktigt koll på läget. Men vid 1-tiden ska jag hämta upp kusin Benny med hustru Marianne. Vi ska åka och fika med far och sen ska jag skjusa dem till flyget. För hemfärd mot Norrtälje.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback