Nyårslöfte?

Nyårslöfte? Ja - absolut - att sluta bita på naglarna. Vilket många tycker är äckligt- att äta dom - men det har närt mig i dryga 60 år. Måste dessutom vara riktigt näringsrikt eftersom jag alltid har haft för mycket plus på vågen.

Så nu består mitt liv i att stå och tvätta och borsta handsingarna - tänk så mycket skit som samlas där - vart tog den vägen tidigare?

Men på tal om äckligt - så ska jag hellre äta mina naglar än Scans skitdåliga julskinka som numera reas på bland annat på Kvantum för 99 kronor kilot. Ursäkta men den för mina tankar till "före julen grisskandalen"!!

Ska bli skönt med vardagen igen - nu måste det vara nyhetstorka. Unga moderater - huruvida det är gamla eller nya framgår inte - har åsikter om vargjakten. För att på något sätt illustrera att Niklas Wykman skulle veta vad han pratar om så intervjuas han i en miljö med snö i bakgrunden - som stämmer med bilderna från vargjakten i Dalarna.

Amen!

Nu ska jag se programmet om Farah Diba! Rätt stavat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback