Examensdax

2010-06-11, kl. 06.15

Tål inte mycket nu - en lapp om tandläkarbesök utlöste stress och panikkänsla. Inte det också när det är så mycket annat. Och skulle jag kunna tänka klart och rationellt så är ju min insats bara att gå dit. Max en timme inkluderande restid. Men så rationellt tänker jag inte - istället får jag ont i kroppen. Vilket lättar då jag bestämt mig för att be att få byta tid till efter den 2 juli - begravningsdagen.

Idag stort grattis till Bertil Malmström som fyller. En liberal kämpe i Övertorneå.

Kommer inte ihåg mycket - något? - av vad som stod i de lokaltidningar jag nyss läst. Också en del av det spända läget. Namnsdag? Får kolla.

Dock examensdag idag - kommer jag ihåg. Stadiebyten för båda flickorna - om man nu räknar så än. Sara från 6-7 och ny skola. Stort! Och Lisa från 3-4 - och säger (ibland)  att det blir skönt att stora syster lämnar skolan. Istället får hon in kusin Siri i 6-årsverksamheten.

Tidig avfärd - 07.30 - kräver mindre tid vid datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback