Surströmming

2010-06-13. kl. 21.30

En spontaninbjudan till surströmming på Västbacken kunde jag inte tacka nej till. Eller hade inte jourverksamhet att skylla på. Kändes som en viss frihet faktiskt - jag kunde åka dit om jag ville. Och ville ville jag! Och gott var det. Lotta hade utrotat alla mygg - och Jens och jag tyckte nog hon överdrev myggplågan - till dess vi bad henne lämna dörren öppen en stund. Och det bara vällde in myggor - panikstängning efter mindre än en minut.

Före det hann jag vara och jobba ett par timmar. Skönt att förebereda måndagen.

Nu är det fotboll som gäller - på TV. Och nu är jag faktiskt med 2 TV-apparater i min "stora" lägenhet på 60 kvm. Dock står den ena på bordet fortfarande. Men sen kan det ju faktiskt generera lite motion att springa mellan.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback