Grattis Lotta

Svärdotter Lotta har namnsdag - grattis. Ann-Charlotte egentligen - om det nu stavas så?

Idag gillar jag Sticket - som försvarar rätten att sälja receptfria läkemedel utanför Apoteken. Men rutan skulle gott kunna ändra namn - många gånger bra men lever inte upp till någon särskild stickighet om man jämför med ursprunget.

Ursprungligen och i grunden är jag en riktigt morgonpigg typ - men numer sker det allt oftare att tanken är att stiga upp - men synkningen mellan tanke och handling funkar inte, Kroppen bara ligger kvar där. Så nu är jag i tidsnöd.

Men det är klart - en viss trötthet har jag väl rätt till efter att ha spelat hockey igår kväll. Vi vann igen även om det i slutet inte var helt självklart.

Minns ni vikarien inom förskolan Luleå som vittnade om DÅ dåligt bemötande och uppträdande även mot barnen. Om olämplig förskolepersonal helt enkelt! Gläds idag över det massiva avståndstagandet som sker via fem (5) insändare i dagens Kurir - sidan B5.

Nog fanns det mer att kommentera - jag får väl återkomma under dagen kanske.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack så mycket!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback