Hemmasviten håller

2010-11-07. kl. 09.00

Solidariserat mig med mina sovande barnbarn och legat ända fram till 8. I en liten lägenhet är det inte mycket man kan göra uppe utan att störa skönhetssömnen för andra. Så jag låg kvar. Fö inte svårt - med aningen av förkylning i kroppen.

Det enda nyhetsmässiga jag hittade på nättidningarna var att
Luleås hemmasvit höll - men det hade jag redan läst på FB från NY. Där de för övrigt också löst melodikrysset - vilket fick mig att förstå att det kommer att drabba oss i Thailand också. Det börjar vara lite lönt att byta sin vardagsmiljö - när man ändå tar den med?

Har varit och hämtat in DN till Kerstin - och sopat bron. Njutbart med lätt, torr och kall snö. Måtte det få fortsätta så här - det skulle lätta upp humöret.

Nu ska jag plocka fram frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback