Mot nya djärva mål?

2011-01-24, kl. 05.30

Godmorgon - hoppas att uppstigningen idag kl. 05.30 ä r ett tecken på att jag är väg mot mitt nya strukturerade liv. Mycket att ta itu med.

"Aktiv" sen eftermiddag igår. Först basketmatch på Sundis där Lisas Antnäs BK gjorde en grym upphämtning. Efter att ha legat under rejält hela matchen var det inte långt ifrån att de hann ikapp. Nästan lika grym upphämtning som sven
ska handbollslandslaget gjort - kändes som om de var uträknade innan VM började och nu bara tuggar de i sig segrar. Har inte hört/sett resultatet från danskmatchen än - men måhända är de i semi?

Ser att Stefan Tornberg inte ställer upp för omval som distriktsordförande för Centerpartiet i länet. Siktar kanske mot nya djärva mål?

Inte mycket att kommenter i lokaltidningarna idag. Kuriren toppar med att Hällbacken ska få egen fjärrvärme. Och NSD har hittat en man som skickades hem med hjärtinfarkt. Det senare med ett lyckligt slut iaf.

Erika har namnsdag - grattis Swanström (fd Josbrant) som väl är på väg mot Australien. Senast jag träffade henne var på min morgonpromenad på Koh Lanta Överraskande möte får jag säga.

Jobbet som gäller idag - lite mer än mina numera 25% kommer det att bli - så mycket jag då orkar. Kroppen är inte alls lika positiv till vintervädret som jag är. I eftermiddag ska jag vara medborgarstöd vid en träff med FK.

Och ikväll är jag ställföreträdande vice värd - kusin Kerstin drar till Umeå för att få sin spinal stenos (heter det så?) bedömd. Och passar på att hälsa på kusin Lars i Umeå.

Fö var jag "dataexpert" hos Kerstin och hennes nya dator igår. Det kändes som om en blind ledde en blind - men hör och häpna vid uppnådde önskat resultat.

Nu ska jag bege mig mot dagens nya djärva mål!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback