forts Pseudodebatt

blev inte av med länkningen - markeringen fortsatte i texten.

Så det blev en ny "ruta. Vädret måste jag ju bara skriva om.

Kollar jag in mot älven och Näset - vilket borde vara söder - så är det mulet på gränsen till regn. Men blickar jag norröver - mot folkhögskolan så ser jag blå himmel  och hopp om sol.

Apropå sol så vann vi ju solligan i rena utklassningsstilen - men inte nog med det - varmaste termperaturen i sommar - i hela Sverige - 
uppmättes i Markusvinsa.

Idag hoppas jag på sol - fotbollens dag på Likoarena - match klockan 11, Sara, klockan 12. Lisa och 16.15 Sara igen. Och mellan matcherna ska vi hinna med att äta surströmming - ska äntligen få smaka på Mannerströms romströmmingar.

Ha en bra dag ni också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback