Död? ...

2013-04-10 - kl. 22.00
 är jag inte .. bara nästan - basketmatch ikväll - en riktig rysare mellan ABK och Brooklyn - och vi vann, vi vann!
 
Lite dålig eftersmak - några tjejer i Brooklyn gillade inte supportrarna - jag förstod inte riktigt varför. Men kan bli lite ledsen ändå.
 
Själv utsågs jag till Antnäsklacken enda "huligan" - det bara kom ett litet "skri" när var klart att sista straffarna inte skulle räcka för Brooklyn.
 
Just nu försöker jag leva mig in i vår utebelysnings egna liv - springer upp och ned till källaren - in och ut med säkringen - pillar på resetknappen.
 
I morgonbitti ska jag trotsa alla naturlagar och inte skriva på bloggen.
 
För övrigt tycker jag att ni alla ute i "bushen" ska sluta gnälla om att måsta åka till sjukvård - själv är jag nu kallad till Kalix Sjukhus för röntgen av bihålorna.
 
Med tanke på alla skriverier om dess nedläggning undrar jag vad som möter mig?
 
Håll tummarna för att jag klarar en morgon utan bloggskrivande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback