Dit det å bär

2013-01-09. kl. 08.15 - idag överskuggas namnsdagen av att det är mors födelsedag. 87 skulle hon ha fyllt. Lämnade alldeles för tidigt. Själv kände hon en tacksamhet för att hon fått leva mer än 30 år längre än sin egen mor. Och med matte i den lägre skolan konstaterar jag att morbror Sture fyller 76 - grattis, grattis.
 
Nu är det så här illa att jag ligger risigt till - tidsmässigt. Efter att ha haft svårt att sova lyckades jag i morse att sova över till halvsju. Med mig är det liksom aldrig lagomt - utan mer dit det å bär. Och enligt Kuirens horsskop är detta inte veckans bästa dag. Det visste jag ju innan ja hämtade tidningen.
 
I den mån det var något att förargas över i tidningarna överskuggades det av irritationen över översovningen. Så tyckandet får vänta till i morgon.
 
idag blir det jobb som vanligt ett antal timmar. Tror fortfarande inte på träning - men börjar väga om det nu handlar om lathet eller klokhet? Men snuvig. vagt tung i huvudet och lite lättsvettad fortfarande.
 
Åter här i morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback