En vaken stund

2013-06-15, kl. 07.00 - och Margit och Margot har namnsdag. Margit en kortform av Margareta. Själv undrar jag varför man inte samlar alla i "familjen" på samma namnsdag. Men nu är det som det är och vi gratulerar alla Margit och Margit idag - stort grattis!
 
En vaken stundrubricerar jag och det finns anledning. Igår var jag så trött att jag la mig och vilade på jobbet innan jag åkte hem kl. 15. Bjöds på middag hos kusinen - tog väl en dryg timme - men sen har jag i stort sett sovit/vilat till klockan 6 i morse. Vaknade till vid 2-tiden i natt och var upp en sväng. Undrar om det inflammationen i bihålorna som spökar?
 
Nå nu har lördagen inletts bättre. Tidningarna lästa - och Da Capo ljuder från radion. Intagit datorn och kollat lite FB och annat. Dock lite orolig att där inte fanns något inlägg från Frankrikeresenärerna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback