En Juholtare - igen

2013-05-02 - Filip och Filippa har namnsdag. Grattis!
 
Men jag byter färg med att länka til artikeln där Juholt upprepade den kungliga klassiska fadäsen med "kära örebroare" - fast här var det Kristianstad som blev förfördelade.
 
Att Exressen (tror jag det var) skriver om detta kan väl sägas tyda på en viss nyhetstorka. Inte så mycket att kommentera heller.
 
Men uppstigen till en ny dag - en torsdag som är som en måndag. Iaf blir det förvirrande med dessa spräckta veckor - igårkväll förväntade jag mig Da Capo - och tänkte slumra in till det - men tji.
 
Tidningarna inhämtade och lästa - utan glasögon även denna morgon. Synen har väl (ännu) inte blivit helt knivskarp i alla lägen - men bara det faktum att läsa tidningen utan glasögon är värt allt.
 
Idag blir en hel vanlig dag - dvs jobb och ingen träning. För det senare har jag order att INTE göra första veckan efter ögonoperationen.
 
Med detta skrivet vet ni nu att jag startar upp dagen. Vi hoppas den blir bra för oss alla.Själv sätter jag stora förhoppningar till dagens horoskop i NSD - där genomgripande förändringar utlovas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback