I häpp..

eller snarare ohäpp lyckades jag sova bort den här kvällen. Först vägrade kropp och knopp att slappna av och sova. Tänkte precis tanken att stiga upp och göra något vettigt vid halvåtta tiden - men då kom JB och snodde mig. Vaknade först klockan 23.
 
Och eftersom denna blogg har till uppgift att idka viss socialkontroll - att jag stigit upp och fortfarande är med i spelet - livet - så får jag härmed meddela att hur sur och förbannad jag än blir när jag läser tidningarna får det ta ett annat utlopp än bloggen.
 
I morgon ska jag nämligen vara på parkeringen på Timmermansgatan och leverera vinterdäcken till min fd bil. Och detta ska ske redan 08.45. Före det ska jag hinna packa in dem, åka förbi sjukhuset och hämta pengar i bankomaten - för att sen vara hos Doris för morgonkaffe och hämtning redan före kl. 8.
 
09.30 äntrar jag bussen vid sporthallen i Antnäs fvb basket i Överkalix. 
 
Ha en bra helg alla!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback